Pruebas de acceso

Información xeral das probas de acceso a grao medio

As probas de acceso aos ciclos formativos de grao medio van dirixidas ás persoas que non cumpran os requisitos académicos de acceso a ciclos formativos de grao medio.

Para poder concorrer á proba é necesario ter cumpridos dezasete anos ou cumprilos no ano natural de celebración da proba.

A proba divídese en tres partes:

  • Parte sociolingüística: Lingua castelá, Lingua galega, Ciencias sociais.
  • Parte matemática: matemáticas.
  • Parte científico-técnica: Ciencias da natureza, Tecnoloxía.

A proba dará lugar a obtención dunha certificación na que constará a nota final lograda e a cualificación obtida en cada unha das partes que a compoñen.

A certificación da superación da proba dará acceso a calquera ciclo formativo de grao medio, nas condicións de admisión que se establezan.

Para quen realizase a proba na Comunidade Autónoma de Galicia e non a superase na súa totalidade, a certificación permitirá manter a cualificación obtida nas partes superadas cunha puntuación igual ou superior a cinco nas convocatorias de probas de acceso a ciclos formativos de Galicia durante os dous anos seguintes.

Existirá unha porcentaxe de reserva de prazas por cada centro e ciclo para as persoas que accedan pola cota de proba de acceso. A adxudicación de praza estará condicionada pola cualificación obtida na proba.

Lugar de presentación de solicitude

As solicitudes poderanse presentar en calquera centro público dependente da Consellería de Cultura, Educación e Universidade con oferta de Formación Profesional.

Información xeral das probas de acceso a grao superior

As probas de acceso aos ciclos formativos de grao superior van dirixidas ás persoas que non cumpran os requisitos de acceso a ciclos formativos de grao superior.

Para poder concorrer á proba é necesario ter cumpridos dezanove anos ou cumprilos no ano natural de celebración da proba.

En Galicia la Prueba de Acceso a Grado Superior constará de dos partes:

  • PARTE COMÚN de la Prueba de Acceso a Grado Superior.  

Esta parte tiene como objetivo apreciar la madurez e idoneidad de los candidatos para seguir con éxito los estudios de formación profesional de grado superior, así como su capacidad de razonamiento y de expresión escrita. Esta parte de la prueba constará de tres ejercicios diferenciados:

    • Lengua Castellana.
    • Lengua Gallega.
    • Matemáticas.
  • PARTE ESPECÍFICA de la Prueba de Acceso a Grado Superior.

Esta parte tendrá como objetivo valorar las capacidades de base referentes al campo profesional de que se trate. La parte específica contará con varias opciones diferentes, de las cuales habrá que seleccionar una, en función del Ciclo Formativo de Grado Superior al que se quiera acceder. Una vez seleccionada la opción el aspirante tendrá que elegir dos asignatura de la opción seleccionada.

    • Opción A. Economía de la empresa, Filosofía o Lengua extranjera (Inglés o Francés).
    • Opción B. Dibujo Técnico, Tecnología Industrial o Física.
    • Opción C. Biología, Química o Ciencias de la tierra y medioambientales.

A proba dará lugar á obtención dunha certificación na que constará a nota final lograda e a cualificación obtida en cada unha das partes que a compoñen.

No caso de superación da proba, a devandita certificación incluirá a relación de familias profesionais ás que se poderá acceder, nas condicións de admisión que se establezan.

Para quen realizase a proba na Comunidade Autónoma de Galicia e non a superase na súa totalidade, a certificación permitirá manter a cualificación obtida nas partes superadas cunha puntuación igual ou superior a cinco nas convocatorias de probas de acceso a ciclos formativos de Galicia durante os dous anos seguintes.

Existirá unha porcentaxe de reserva de prazas por cada centro e ciclos para as persoas que accedan pola cota de proba de acceso. A adxudicación de praza estará condicionada pola cualificación obtida na proba.

Requisitos de la Prueba de Acceso a Grado Superior en Galicia

Para poder presentarse a las Pruebas que dan acceso directo a los Ciclos Formativos de Grado Superior, tan solo tendrás que cumplir alguno de los siguientes requisitos:

  • Tener al menos 19 años de edad o cumplirlos durante el año en el que se celebren las Pruebas de Acceso a Grado Superior.
  • Tener como mínimo 18 años de edad cumplidos en el año 2013 para quienes acrediten estar en posesión de un título de Técnico relacionado con el ciclo formativo al que se desee acceder o estar en condiciones de obtenerlo antes de la realización de la prueba, en cuyo caso deberá presentarse la documentación acreditativa antes de la celebración de la misma.

¿Cuándo son las Pruebas de Acceso a Grado Superior en Galicia?

En la Comunidad Autónoma de Galicia se convoca una convocatoria para la realización de la Prueba de Acceso a Grado Superior:

CONVOCATORIA ORDINARIA 2022:

  • Plazo de presentación de solicitud de inscripción: desde el 31 de enero hasta el 11 de febrero de 2022.
  • Fecha de realización de la prueba: 28 de abril de 2022.
  • Fecha de publicación de las notas: 10 de mayo de 2022.
  • Periodo de reclamación de las notas: desde el 10 hasta el 13 de mayo de 2022.
  • Publicación de notas definitivas: 1 de junio de 2022.

¿Cómo me inscribo en la Prueba de Acceso a Grado Superior en Galicia?

Los aspirantes deberán presentar la solicitud de inscripción, junto con la documentación que se especifique, en las secretarías de los Centros educativos donde se realizará la Prueba de Acceso a Grado Superior.

En el momento de presentar la solicitud de inscripción los interesados solicitarán las exenciones parciales y totales, acompañando la solicitud de inscripción de los documentos acreditativos de la circunstancia que motive la correspondiente exención.

Aprende con nosotros

Si quieres saber más de nosotros y nuestros cursos, puedes visitarnos, llamarnos por teléfono, enviarnos un email o rellenar el siguiente formulario. No te quedes con las ganas de conocernos.

Dirección

Rúa Santa Marta, 5
36202 – Vigo

Teléfono

986 23 31 94

Contacto

2 + 5 =